Facebook reageert op mijn verzoek naar duidelijkheid en onderbouwing van een dreigende verwijdering van Facebook betreffende een door mij betaalde advertentie, die ik nooit terug gezien heb, waar ik niet oproep tot geweld, noch beledigingen / dreigementen geuit worden want daar doe ik niet, nooit niet aan, en dát mag Facebook aantonen.
FB noemt ook nergens het geschil of de klacht zelf, volgens mij weet FB zelf niet waar het over gaat, FB toont nooit zijn eigen gezicht/ organisatie. Toch dreigt Facebook met sancties met censuur / verbanning van Facebook?? (Dat herken ik wel, je buiten sluiten, je uit de roedel stoten zonder mededogen maar goed dat is wat ik persoonlijk heb meegemaakt, stoute kindjes moeten worden opgesloten).
(FB) We are writing to bring certain aspects of your advertising account to your attention. Upon recent review, our team found that some content may not completely reflect the products advertised. Such discrepancies can influence consumer trust and the perceived authenticity of your brand. Immediate action is advised to maintain a consistent advertising environment
(vertaald) We schrijven om bepaalde aspecten van uw advertentieaccount onder uw aandacht te brengen. Na een recente beoordeling heeft ons team ontdekt dat sommige content mogelijk niet volledig overeenkomt met de geadverteerde producten. Dergelijke discrepanties kunnen het vertrouwen van de consument en de waargenomen authenticiteit van uw merk beïnvloeden. Onmiddellijke actie wordt geadviseerd om een consistente advertentieomgeving te behouden.
(reactie Bert Smeets) Facebook heeft ontdekt, ook hier is de suggestie sterker dan het argument, voegt ze gewoon nog meer lucht-fietsende argumenten toe’ bepaalde aspecten???; ‘sommige content mogelijk niet volledig overeenkomt met de geadverteerde producten’?? Vaag, vaag, vaag zonder een concreet feit te benoemen. Het verweer van Facebook rept zelf van ‘authenticiteit’ terwijl wie schrijft dit, waar zie ik een gezicht?
Wie, wat waar zijn de discrepanties, tussen welke ‘producten’? De geadverteerde producten (welke???), die ‘mogelijk het vertrouwen van de ‘consument’ schaden?? Zitten die ‘consumenten’ in het dagelijks bestuur van Facebook? Dan is hier sprake van belangenverstrengeling, en dat mag helemaal niet van de EU.
Abracadabra zonder een concreet feit te noemen ‘dat sommige content mogelijk niet volledig overeenkomt met de geadverteerde producten luchtfietserij, vage indicaties aan mijn adres (ik toon overigens mijn gezicht) heb een duidelijk profiel en zal dit geschil dan ook voorleggen aan de Europese commissie wegen ‘de persvrijheid die door Facebook op het spel wordt gezet.
Toon mij dat ik de FB richtlijnen overschrijft, concreet en niet ‘mogelijk. of bepaalde’ luchtfietsen beleid. Ik geef kritiek en onderbouw die maar want ik zie FB nergens een feit benoemen. Facebook praat dan niet over ‘authenticiteit’ want dan geeft u zelf niet het goede voorbeeld….ooit een FB mens gezien?? Je kunt ze dus ook niet zien / aanpakken / herkennen. Vreemd, of je voor een jury staat die jouw berispt maar allen dragen ze gezichtsbedekkende maskers, of je gaat trouwen en je het gezicht van je buik nog nooit heb gezien…zo zijn we niet getrouwd Facebook. Ik wil mijn bruid eerst graag zien voor ik haar kus. Dan wat bedoelt Facebook met ‘some content may not completely reflect the products advertised’, some??? content??? Wil mijn opponent zich iets concreter uitdrukken, en zich niet schuilhoud achter: ‘consistent advertising environment’.
Nog even mijn gezicht laten zien…..doeg